Over WHY?!: wij gaan met u op weg naar Het Nieuwe Werken

WHY?! is gespecialiseerd in 'Het Nieuwe Werken'. Wij ondersteunen zo bedrijven om nog slimmer te werken.

WHY?! werkt volgens een vast concept, dat gericht is op de drie belangrijkste pilaren binnen 'HNW', dit zijn: de Communicatie, de Techniek en de Medewerkers.

Dit concept geeft een complete en brede ondersteuning voor de doorgroei van uw organisatie richting 'Het Nieuwe Werken'.

WHY?! werkt op basis van zelf ontwikkelde software (Digicentre) en -online platform (Virtueel Kantoor), volgens een duidelijke projectmatige wijze. Dit zorgt ervoor dat u onze activiteiten volledig kunt volgen, waardoor onze dienstverlening transparant en helder blijft. Voor elke opdracht houden we onderstaande werkwijze aan:

Werkwijze

WHY?! staat voor.... We Help You!

We halen voldoening uit het proces om samen met u een visie te ontwikkelen en geven u graag inzicht in de ontwikkelingen, voordat u beslissingen neemt.
Wij willen uw helpende hand zijn in 'Het Nieuwe Werken' en zo samen met u de kansen benutten die de nieuwe media u bieden. 

“Het woord visie gebruiken wij hierin doelbewust”.
Wij van WHY?! zijn vooral geïnteresseerd in de visie van u als ondernemer en de daaraan gekoppelde innovaties binnen uw bedrijf. Zeker ook voor communicatie- en technische zaken moet een ondernemer eerst een visie ontwikkelen, voordat hij beslissingen neemt. 

Nu worden vaak de reeds gebaande paden gevolgd. Zo hebben vrijwel alle ondernemers de behoefte om te communiceren. Dit is zeer nuttig, maar hoe kunnen we uit het oogpunt van de communicatiedoelstelling van uw bedrijf, meer halen uit uw contacten? Ervaart uw nieuw opgedane contact de statement ‘wie ben ik – wat doe ik?’ wel voldoende of kan dit met ondersteuning van de digitale mogelijkheden meer ondersteund worden?

the golden circle Why How What

“WHY?! benadrukt bij elke vorm van haar dienstverlening dat er nagedacht moet worden over de functie, de boodschap en de manier van inzetten van bijvoorbeeld een website, shop, narrow-casting of technische oplossing. Wat wil je communiceren, wat is je boodschap? hoe wil je die communiceren? maar bovenal waarom wil je dit communiceren en welk idee steekt erachter?

De nieuwe media kunt u op alle faceten van uw bedrijf inzetten, maar bij elke innovatie is het belangrijk om eerst naar de reden WAAROM te zoeken.

Simon Sinek, auteur en visionair beschrijft dit proces in zijn boek: "Start with WHY", een aanrader voor elke ondernemer!