Narrowcasting: doelgerichte en visuele marketing

U kent ze wel: grote plasmaschermen in bedrijven die presentaties tonen of bijvoorbeeld nieuws, aanbiedingen of mededelingen. Dat is narrowcasting: het uitzenden van (reclame)boodschappen in uw eigen pand, zodat deze heel direct bij de juiste doelgroep terecht komen.

Deze vorm van communicatie kunt u vooral in de detailhandel tegekomen, maar ook in de horeca, bij evenementen, banken en productiebedrijven. Narrowcasting werkt met audiovisuele displays en op maat gesneden en zichzelf steeds verversende inhoud.

Ook kunnen wij het standaard beheersysteem aansturen met dynamische data vanuit andere (web)software en databases waardoor maatwerkkoppelingen mogelijk zijn en de content op de schermen dus nog meer op maat gesneden en geactualiseerd wordt, wat de effectiviteit van het narrowcasting principe alleen maar versterkt.

Narrowcasting: doelgerichte en visuele marketing

Aanvragen

Voor een gratis adviesgesprek, of direct een offerte ontvangen?
Klik hier.

Narrowcasting

Narrowcasting is het door middel van audiovisuele displays benaderen van een of meer specifieke doelgroepen, op een specifieke plaats en op specifieke momenten. De bedoeling is dat de content zoveel m...

Meer over narrowcasting op Wikipedia »